Kapcsolat

Mosoly 100 csoport tagja mailto: mosoly100 @ mosoly100.hu

2013. október 16., szerda

Őszinte kommunikáció (Október 16)





  
Ha jobban meg akarod magad értetni valakivel, próbálj meg nyíltan beszélni az érzelmeidről is, és ne csak azt mondd el, hogy szerinted a másik ilyen vagy olyan. Ha nem kritizálsz, sokkal valószínűbb, hogy a másik meg fog hallgatni. Például, ha azt mondod: "Tényleg megbántottál, amikor én mondani akartam valamit, és te félbeszakítottál. Néha úgy érzem, hogy igazából oda sem figyelsz, és tudod, ez nekem fáj. Azt érzem, hogy nem is vagyok fontos." Ez teljesen más, mintha azt mondanád, hogy: "Tudod, ki vagy te? Egy egoista. Soha senkire nem figyelsz, szerintem legfőbb ideje, hogy változtass ezen."
  
  Ha képes vagy saját tapasztalatodból reagálni mások viselkedésére, és sebezhető vagy annyira, hogy kifejezd érzelmeidet, akkor a másik embernek könnyebb lesz meghallgatni téged, anélkül, hogy védekezni kényszerüljön. 
 
 *  
 Megtanulom őszintén kifejezni érzelmeimet.


Shakti Gawain: Ébredés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése